Bestellen bij GOED als nieuw
Welkom op de informatiepagina over bestellen in onze webshop! We begrijpen dat je heldere voorwaarden wilt voordat je tweedehands of nieuwe kleding bij ons bestelt. Hieronder vind je alle belangrijke details over het bestelproces, verzending, retourneren en meer. Zo weet je precies wat je kunt verwachten als je bij GOED als nieuw bestelt.
Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling bij GOED als NIEUW is eenvoudig! Browse door onze webshop en selecteer de kledingstukken die je wilt kopen. Voeg ze toe aan je winkelwagen en ga naar de afrekenpagina. Hier vul je je gegevens in, kies je een verzendmethode en rond je je bestelling verder af.
Je ontvangt daarna zo snel mogelijk een betaalverzoek op je mobiele telefoon en zodra deze is betaald gaan we je bestelling klaar maken om te verzenden. Er is ook een mogelijkheid om kleding te reserveren en te komen passen in de winkel of bij je thuis. Kies dan voor afhalen in de winkel.
Verzending & bezorging
We verzenden je bestelling zorgvuldig en snel. Nadat je bestelling is geplaatst, streven we ernaar deze binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Je ontvangt een track & trace code, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. De verzendkosten zijn onafhankelijk van grootte en gewicht een standaardbedrag van € 6,95. Er is ook een mogelijkheid om je bestelling gratis op te halen in de winkel. Maak hiervoor wel even een afspraak zodat je niet voor een dichte deur komt te staan.
Retourneren
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem! Bij GOED als nieuw heb je het recht om je bestelling binnen 8 dagen na ontvangst te retourneren. De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. De bestelling kan ook in de winkel teruggebracht worden. Maak dan zo snel mogelijk een afspraak hiervoor. De kledingstukken dienen uiteraard in dezelfde staat te zijn als waarin je ze ontvangen hebt, met de originele labels eraan. Bij verzending graag in dezelfde verpakking als waarin je ze hebt ontvangen. Neem contact met ons op via e-mail of telefoon om je retour aan te melden. Na ontvangst van je retourzending en als alles netjes en compleet is bevonden na onze controle, storten we het aankoopbedrag terug op je rekening.